bla bla bla..
Monday, 6 May 2013 | 00:01 | 0 weird people
holla n assalamualaikum. ngee. qorang sume ape cite?
harap hari neh hari yg bahagia untuk korang..
nak story ape pon tak tahu lha nehh.. haha..
kalau kita sayangkan seseorang tuhh kita mesti
tak lupa dy dalam doa kita ken?? kita mesti
berdoa dy lha lelaki yg kita cari selama nehh,,
berharap dy lha jodoh kita .. n sume-sume lha..
 :) .dalam relay kita pulak,, kita mesti akan cube
sedaya upaya untuk jage hati dy kn?? tapi
perempuan nehh lain sikit ye tak??
fikiran kite nehh suke betoi pikir benda yg negatif
bile ad timbul masalah sikit jee pon..
kita mesti pikir panjang ken.. dan kita nehh susa na
lupekan luka yg kita ad at dalam hati kalau kita disakiti??
betol tak ? hehe.. perempuan jugak kuad jeles walaupun
orang yg dy sayang tuhh berborak dgn kawan perempuan lama
dy,, sebab kita takut perasaan sebagai kawan yg diorang
ad tuhh timbul jadi perasaan laen kowt.. huhu..
pape pon kita mesti nak yg terbaik untuk hubungan kita ken ??
uwaaa !! harap hubungan me n dy kekal ! aminn ~ ~
 

nah kita bagy lup-lup besaw at awak sayang !! btw,, ad puisi untuk  boy tersayang..
haha.. pelik-pelik jee me neh ken.. dah lha  merepek ape
ntah at dalam blog neh... bosan sebenarnya.. nak tggu jam 4 lambat lagy !
ngee.. sayang giler-giler at boy me tuhh. <3 <3





Bounjour Alls ! Welcome to My world .Thanks for coming.Lebih mesra dengan panggilan Manje. Leave me a nice speak at my cbox ^^
Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Im Not Single
TAKEN BY SYAQIL IMRAN

MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Boyfriend
Lesen Motor
Diploma
Best friend

Dont remove this section!!

Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

I LOVE YOU SO MUCH. DAMNN !